چقد اینجا خلوتهنه کسی میادنه کسی میرهنه کسی سر ی میزنهیاد اون روزا بخیر..دوستای مجازی دردای مشترکبگذریم...دلم بیشتر گرفتجمعه شبی غم گرفته ..تنهایی...و بارونی که انگار تمومی نداره دلنوشته های عباس..شاعری تنها...
ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: شنبه 18 آذر 1396 ساعت: 12:27